Univerzálny nosič VARI Raptor Hydro
Doručenie zásielky
Vrátenie tovaru
RAPTOR Hydro je multifunkčný nosič adaptérov, ktorý možno vďaka
širokej škále príslušenstva používať po celý rok. RAPTOR Hydro je
navrhnutý predovšetkým tak, aby dobre padol do ruky a pohodlne
sa s ním pracovalo, ergonómia a dobré vyváženie stroja bolo pri
vývoji prioritou. Vybavený je silným 4-taktným motorom B&S 950E,
hydrostatickou prevodovkou, aickou uzávierkou diferenciálu
a rozbehovou spojkou a brzdou NORAM - VARI.
RAPTOR Hydro vie všetku prácu pri údržbe trávnatých plôch a pri
preprave materiálu s tým spojených. Vybaviť ho možno bubnovou
kosačkou či mulčovačom, obracačom sena, zhrňovacou radlicou
na sneh, pripojiť k nemu môžete sulku alebo sklopný náves.
Výhodou hydrostatickej prevodovky je možnosť plynulej zmeny
rýchlosti a smeru pojazdu stroja - vpred i vzad prakticky bez ohľadu
na otáčky motora. Stroj sa tak dobre prispôsobí podmienkam a
rýchlosti chôdze obsluhy. Diferenciál v prevodovke zaisťuje ľahké
riadenie a vedenie stroja. Prevodovka je navyše vybavená
aickou uzávierkou diferenciálu, ktorá v prípade preklzu
jedného kolesa zopne a prenesie výkon na obe kolesá. Vďaka tomu
sa stroj zvládne pohybovať aj vo veľmi náročnom teréne. O plynulý
rozbeh príslušenstva a tiež aj jeho bezpečné okamžité zastavenie
sa stará patentovaná rozbehová spojka s brzdou NORAM - VARI.
Toto riešenie má veľký vplyv na životnosť pohonu príslušenstva aj
komfort jeho obsluhy. Raptor je vybavený prídavnou nádržou, ktorá
zvyšuje celkový objem paliva na 5,5 litra, čo výrazne zvyšuje jeho
akčný rádius a dobu práce bez nutnosti dopĺňať palivo.
Komfort obsluhy tiež zvyšuje plynulé výškové aj stranové nastavenie
riadidiel, ergonomické ovládacie páky s nízkym tlakom do dlane a
rukoväte so vzduchovými komorami, ktoré eliminujú mikrovibrácie
Pre sedenie pri práci možno ku stroju pripojiť vozík so sedačkou, či
samostatnú odpruženú sulku. Lepšiu priestupnosť terénom zaisťujú
veľké 8 palcové fúkané kolesá s trávnym dezénom.
Veľkou inováciou je nová logika ovládania kosenia a pojazdu, vďaka
čomu možno plne využiť potenciálu hydrostatickej prevodovky a
plynule meniť rýchlosť pojazdu bez nutnosti zastavenia pohonu
aktívneho príslušenstva.